O projektu
- Informatické myšlení
- Jak se zapojit
- Články
- Příklady
- Novinka
- Záznam z konference PRIM 2020
- Jak přilákat děti k programování?
- Hrajte si inteligentně!
- V nových videích představujeme výukové roboty a pomůcky
- 12 znamení, že kariéra v IT může být pro vaše dítě to pravé
- Svět jedniček a nul nemusí být černobílý – pastelky do ruky!
- Konference Nová informatika se vydařila
- Počítačové učebny pojaté kreativně
- 9 věcí, kterými by se online výuka měla lišit od běžné výuky ve třídě
- Mám na programování buňky? A proč by ne?
- Kdo vyhraje v souboji rodič vs. internet? A musí někdo prohrát?
- Matematika se dá učit lépe za pomoci počítačů
- Jak se v Kanadě investuje do budoucnosti
- Proč děti učit programovat
- Talent na jazyky pomůže při programování více než matematika
- Jaké změny čekají náš pracovní život v době po pandemii?
- Soutěž DIDA - IT: Úspěšné projekty
- Nová série školení pro učitele - rozvoj informatického myšlení
- Přihlaste se do našich online kurzů - pro rodiče, učitelé, lektory i širokou veřejnost
- Metodička Jana Krichebauerová: Učitel IT musí sledovat trendy oboru, jinak ztratí respekt žáků
- Přívětivý robot Codey Rocky - inspiruje děti, aby začaly programovat
- Přihlaste se - Hodina kódu se blíží!
- Jak chránit děti před hrozbami internetu Vám ve videorozhovoru poví Pavla Randáková z Czechitas z.s.
- Z baletky programátorkou. Chatbot šestnáctileté dívky z Havlíčkova Brodu ušetří lékařům práci
- Soutěž Bobřík informatiky učí děti informaticky myslet
- Doporučujeme knihu: Algoritmy pro život
- Je třeba změnit pohled na informatiku
- Rozhovor
- S čím začít učit děti robotiku? Přečtěte si tipy od maminky, která vede děti k programování od raného dětství
- Rozhovor s Jaroslavem Kratochvílem o novém seriálu Futuretro
- Patří základy informatiky a edukační robotika do knihoven?
- Martin Mareš: „Programování souvisí s kultivací myšlení. Dává poměrně přímou a drsnou zpětnou vazbu.“
- Lucie Rohlíková: ,,Účastníci online kurzů MOOC získají přesnou představu o tom, co je informatické myšlení."
- Spoluzakladatelka makeITtoday: ,,Digitální dovednosti jsou základ pro život v 21. století."
- ,,Informatické myšlení nesouvisí jen s počítači, ale s přístupem k životu a řešením problémů." (2.část)
- David Ondřich: ,,Informatické myšlení nesouvisí jen s počítači, ale s přístupem k životu a řešením problémů." (1.část)
- Jsem nadšená a nastartovaná. Rozšířím robotický koutek v naší mateřské škole
- Broňa, učitel angličtiny: První video jsem natočil pro kamarádku a nenapadlo mě, že jej uvidí někdo jiný
- Expertka na bezpečnost na internetu: Nejhorší je ztratit s dítětem kontakt, ale každá situace se dá řešit
- I dopravce a logistik potřebuje umět myslet jako informatik
- Roboakademie je ideální začátek pro každého
- Finalisti o Bobříku informatiky: je to soutěž pro zábavu, připravit se na ni nedá
- Ivana Brabcová - doktorka, která pořádá kurzy v Pythonu
- Roboti fungují jako výukový prvek i jako motivace k procvičení učiva
- Rozhovor s estonskou velvyslankyní Evou-Marií Liimets o školském systému
- Bioložka Radka Symonová: Hi, my native language is Python
- Eva Čejková Vašková, Ženy s.r.o.: Ideální je, když se programování skloubí s hraním
- Ondřej Staněk: Programování ušetří čas a dává možnost spoustu věcí zjednodušit
- Dita Přikrylová: Šikovné děti informatika ve škole nebaví
- Luděk Niedermayer: V Estonsku měli politici odvahu proměnit návrhy a studie v realitu
- Podporujme v dětech zvídavost
- Chemický výzkum se bez informatiky neobejde
- Děti se mají učit “pracovat chytře, ne tvrdě”
- Pochopit, jak fungují technologie, a umět si poradit
- Opakující se činnosti si zaslouží automatizovat
- Sporty se často podobají počítačovému programu
- Ve škole je to samá teorie, říká mistryně v kick boxu
- Napsali o nás
- Ondřej Neumajer v pořadu Sama doma - O robotice a vdělávání
- O moderní výuce informatiky v pořadu Sama doma
- Reportáž o soutěži Bobřík informatiky ve Studiu 6 Víkend s Janem Berkim
- Tři nadšení profesoři informatiky - reportáž z pořadu Víkend (22. 10. 2019)
- Ministerstvo školství chce více dbát na mediální a počítačovou gramotnost
- Náměstek na školství Pícl: Na nové přijímačky by doplatily ty nejchudší regiony
- Článek o informatice ve školách v magazínu Computer
- Garant projektu iMyšlení Jiří Vaníček v týdeníku 5+2 Jižní Čechy
- Zapojení informatiky do škol je nevyhnutelné,
- Hanka Šandová pro portál objevit.cz: Nikde na světě není školství bez problémů
- Hospodářské noviny: Robotické hračky zpestří výuku informatiky
- Informatické myšlení v Událostech České televize
- Online kurzy
- Učebnice
- Základy programování ve Scratch pro 5. ročník základní školy
- Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček v mateřské škole a na 1. stupni ZŠ
- Základy informatiky pro základní školy
- Edukační robotika s LEGO® WeDo 2.0 pro 1. stupeň základní školy
- Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy
- Programování ve Scratch II (projekty pro 2. stupeň základní školy)
- Robotika na 2. stupni základní školy s LEGO® Mindstorms
- Základy programování v jazyce Python pro střední školy
- Robotika: učebnice pro střední školy
- Základy informatiky pro střední školy
- Pokusné ověřování
- Práce s daty pro 5. až 7. třídu základní školy
- Základy informatiky pro 1. stupeň ZŠ
- Robotika: učebnice pro střední školy - Micro:Bit
- Algoritmizace
- Vzdělávací materiály pro VŠ
- ŠVP